Dziwi mnie to, że Zemeckis nie jest w rankingu najsłynniejszych ludzi na FilmWebie i ma tak mało głosów. Przecież ten człowiek wyreżyserował tyle dobrych filmów, a tu nic... Przecież jego np. Forrest Gump jest na 2. miejscu. Jego inne produkcje znajdują się już poniżej setki, ale nadal są jeszcze na topie.
1. Powrót do przyszłości - 8+/10
2. Powrót do przyszłości II - 8+/10
3. Powrót do przyszłości III - 7+/10
4. Kto wrobił królika Rogera - 7/10
5. Ekspres polarny - 6/10
6. Miłość, szmaragd i krokodyl - 6/10
7. Cast Away - Poza światem - 6/10
8. Beowulf - 6/10
9. Forrest Gump - 5/10
10.Kontakt - 5/10
W...
Oto moje typy tego swietnego reżysera. Cała trójkę uważam za arcydzieła.
1. Forrest Gump
2. Powrót do przyszłości
3. Cast Away
A jakie sa Wasze typy?
Jakiś czas temu słyszałem że ma powstać kontycucja sagi Back to the Future. Czyli miałaby powstać 4 i 5 część. Są już jakieś przecieki, czy też to tylko plotka?
Od tej pory nic wartego uwagi nie zrobił. Najlepsze jego filmy to Powrót do przeszłości i Kontakt. I jeszcze Kto wrobił... No, Forrest odstaje bo poważne kino to to nie jest a jego wartość intelektualna też niewielka ( Teksańska masakra... Tobe'a Hoopera bije tą bzdurkę na łeb, na szyję ). Ot, kolejna bajka w jego...
Jego Back to the Future jest cenioną trylogią na równo z Indianą Jonesem. Jak się okazało są to w zasadzie jego najlepsze filmy. Choć ma jeszcze kilka innych fajnych - Ze śmiercią jej do twarzy, Kontakt, Kto wrobił królika Rogera - niestety w przeciwieństwie do Spielberga nie zrobił żadnego horroru a najwybitniejszymi...
więcej