Mark Ruffalo dostał propozycję zagrania głównej roli męskiej, lecz odmówił.
Kiedy Charlie rozrywa sukienkę, rozdarcie jest widoczne, a włosy Charlie są w nieładzie, jednak w następnej scenie rozdarcie znika, a jej włosy są perfekcyjnie ułożone.
Kiedy Viola i Charlie rozmawiają przy stoliku, między kolejnymi ujęciami widać, jak Viola ma założone okulary, innym razem ich nie ma.
Gdy Kevin podchodzi do Charlie na plaży, ma ze sobą dwa kubki z kawą. W momencie, gdy się krztusi, trzyma już tylko jeden. W kolejnym ujęciu znów ma 2 kubki.
Kiedy Charlie pierwszy raz rozmawia z George'm w biurze doktora Patela, krzesło przy stanowisku komputerowym za nią zmienia pozycję przy kolejnych ujęciach.
Gdy Viola mdleje, a jej głowa opada na miskę z flakami, ręce ma ułożone przy piersi w górę. Przy kolejnym ujęciu, jej ręce są skierowane w dół.
Kiedy Charlie i Kevin przyjeżdżają do jego rodzinnego domu, mają ze sobą jedynie podręczną torbę, ale gdy dziewczyna widzi swojego chłopaka z Fioną, ma przy sobie walizkę.
Kiedy Viola i Ruby kłócą się w kuchni, Viola odkłada sosjerkę na ladę. Jednak w kolejnym ujęciu widzimy, jak wciąż trzyma naczynie z sosem i później znów je odkłada.
Kiedy Charlie ma spuchnięte wargi, jej włosy są rozpuszczone lub spięte w zależności od ujęcia.
Film zrealizowano w Culver City, San Marino oraz w Los Angeles (Kalifornia, USA).
Jane Fonda powiedziała, że swoją postać wzorowała na byłym mężu, Tedzie Turnerze.
Kiedy Viola pyta Tanyę Murphy, jakie są jej ulubione filmy, ta odpowiada, że między innymi "Legalna blondynka". Robert Luketic, reżyser tego filmu, wyreżyserował także "Legalną blondynkę".
Jane Fonda przekazała połowę swojej gaży z filmu na kampanię przeciwdziałania niechcianym ciążom u nastolatek w Georgii.
Wszystkie zdjęcia na stoliku Violi Fields ze znanymi osobistościami są prawdziwymi zdjęciami Jane Fondy z Oprah Winfrey, Tedem Turnerem, Jonem Voightem i Glorią Steinem. Jedynym fałszywym obiektem jest okładka "Time Magazine".