1. Beauty and the Beast - 7/10 ♥
2. The Hunchback of Notre Dame - 7/10
3. Atlantis: The Lost Empire - 6/10
4. Scared Shrekless - 6/10
5. The Madagascar Penguins in a Christmas Caper - 6/10
6. Shrek the Halls - 5/10
Bardzo zdolny, razem z Kirkiem robili prawdziwe cudeńka w latach 90'. Szkoda, że ekipa się rozpadła.
1. Piękna i Bestia - 7/10
2. Dzwonnik z Notre Dame - 7/10
3. Pingwiny z Madagaskaru: Misja Świąteczna - 7/10
4. Shrek ma wielkie oczy - 7/10
5. Pada Shrek - 7/10
6. Atlantyda: Zaginiony ląd - 6/10
Rozumiem że ocena jest personalną opinią ale ja mam prawo się z tą opinią, nie zgodzić. R żebyobie to dać upust swojej złości ale też żeby ostrzec innych odbiorców co do waszej opinii. Już pomine że te bajki, nie bez kozery uchodzą za "klasyki" (przynajmniej w moim pokoleniu) ale też dodam że wasze oceny, według mnie są bardzo zaniżone. Nie wyobrażam sobie dzieła które według was zasłużyło na 10 jeśli "Piękną i bestie" oraz "Dzwonnika z Notre Dame" oceniacie na 7/10. Nie wspominając, waszej oceny "Atlantydy", którą oboje stawiacie na równi lub PONIEŻEJ takich produkcji jak "Pingwiny z Madagaskaru: Misja Świąteczna" czy "Pada Shrek" co dla mnie jest kompletnym absurdem, gdyż są to innej klasy animacje.
Możliwe że pod względem samej animacji są na podobnym poziomie (chociaż wegług mnie nie ma co porównywać animacji w takim stopniu różniących się technologią użytą przy produkcji) ale jeśli bieżemy pod uwagę zamysł i to jakie wartości możemy wynieść po seansie, są to dwa różne poziomy złożoności dzieł, które wy oceniacie.
Pozdrawiam serdecznie
Co do ''Pięknej i Bestii'' oraz ''Dzwonnika z Notre Dame'' to ja dałem ósemkę i dodałem do ulubionych - Ale oczywiście to jest kwestia gustów ;)
I wiadomo trudno każdego zadowolić, każdy też na co innego zwraca uwagę :)