Według mnie ,,Oliver Twist" i to wszystko, podobno słabi są też ,,Piraci" ale jeszcze ich nie obejrzałem.
Obejrzyj wszystkie i stwierdź sam, które są najsłabsze. Pamiętam, że naczytałem się jakim kiepskim filmem jest "Co?". Po seansie byłem zadowolony jak po każdym innym filmie Romana. Przyjemny obraz, urocza Sydne Rome, do tego Mastroianni, Polański i reszta ekipy. Być może mam spaczony gust, ale opluwany film Romana jest wyśmienity. Tak więc polecam. Albo polubisz, albo znajdziesz jego najgorszą produkcję.
Obejrzałam wszystkie filmy Polańskiego poza zaginionym "Rowerem" i jako najgorszy film (bez cienia wątpliwości) uważam "Dziewiąte wrota".
9 wrota, tess i rzez to filmy niegodne jego nazwiska. Piraci to udana przygodowka z pierwowzorem sparrowa.
Jeśli mam być szczery to ostatnio kręci mizerię...ale do najsłabszych zaliczam:
1/10 Morderstwo, Uśmiech zębiczny
3/10 A therapy
4/ Rzeź, Pianista
5/10 Wenus w futrze, Rozbijemy zabawę, Piraci